diumenge, 16 de gener del 2011

RETORNEM AL PROJECTE

Aquesta setmana hem tornat a inicir les activitats del dia a dia i per tant també el projecte. Els boixos i boixes van fer una llista de preguntes sobre els peixos i  a partir d'ara les anirem resolent. Primer n'elaborem hipòtesis i després les comprovem.
Hem començat amb la pregunta ELS PEIXOS TENEN SANG? I PER TANT ELS ESTUDIAREM PER DINS. Ells han dibuixat com creuen que són:









Al mateix temps també mirarem la seva forma i el seu color, i la utilitat d'aquest,PER QUÈ NO SÓN TOTS IGUALS? 

Així que ja ho sabeu si voleu aportar informació serà molt benvinguda i recordeu que són ells qui l'han d'explicar a la classe.


Igual d'important és que aquest divendres hi ha soparet!!!!!!! 

2 comentaris:

  1. HOLA PEPI (I PEIXOS!!!)
    Aquests dibuixos no tenen desperdici, es nota que treballeu superbé a clase...
    M'enrecord molt de vosaltres i vos trob molt a faltar, però vaig molt enfeinada i no tenc temps per res. La visita d'any nou tindrà que esperar al febrer, malauradament.
    No penseu que no pens en vosaltres; en entregar la maleida memòria i tornar de "minivacances", passaré per l'escola a estar una estoneta amb els meus peixos.
    No m'oblid de la foto que us vaig prometre i a més tinc una petita coseta per la classe, molt relacionada amb l'any nou.
    Molts petons i abraçades, us estim!!!

    ResponElimina
  2. Hola Pepiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    La setmana que ve ens veïem i parlarem dels peixos D'Eivissa i la seva influéncia al mercat monetari mundial....Je je je
    A 10
    Joan Marí & Ana

    ResponElimina